بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رحمانی: اعتراف می کنم که استقلالی ام!

آپلود عکس رایگان

*از پرسپولیس و استقلال پیشنهادی برای فصل بعد داری؟
راستش را بخواهید تمایلی برای حضور در این دو تیم ندارم و در ایران فقط برای فولاد بازی می کنم.
*یعنی بازی در تیم های پرطرفدار پایتخت تو را وسوسه نمی کند؟
نه من به هر چیزی که می خواستم در فولاد رسیدم. کاپیتان یک تیم پرطرفدار بودن و به قهرمانی لیگ رسیدن آرزوهای من در فوتبال ایران بود که با فولاد به آنها دست پیدا کردم. از شهرت متنفرم و دوست ندارم خیلی در چشم باشم. البته برای اولین بار است که می گویم و اعتراف می کنم که در دوران بچگی ام استقلالی بوده ام اما الان آرزویی برای حضور در استقلال ندارم. من از حضور در فولاد راضی هستم و از همه کسانی که در این باشگاه برای من زحمت کشیده اند ممنونم. یک جورهایی هم خودم را ممنون فرکی می دانم و امیدوارم یک روزی بتوانم زحمات او را جبران کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 2 / 1393برچسب:بختیار رحمانی,استقلال,فولاد خوزستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com